Mini LED-TANKO DUAL HYPER SPOT 30W VALKOINEN - Moottoripyörä & Mönkijä, Traktori

Mitat: 12 CM - Valaistustyyppi: SPOT (Kaukana 10°)
AGM Vision LED -valopalkki, sen innovatiivisen suunnittelun ansiosta, tarjoaa hyper spot -korkeaintensiteettisen valaistuksen maksimaaliseen näkyvyyteen pitkällä etäisyydellä.
- Käyttää tehokkaita Osram LED -siruja, tarjoten yhteensä 30 wattia vain kahdella sirulla.
- Kompakti ja kevyt muotoilu, pituudeltaan vain 12 cm, täydellinen moottoripyöräkäyttöön, jossa tila on rajallinen.
- Vaikuttava valon kantama, joka ylittää suurempien LED-valopalkkien kantaman.
- Ihanteellinen toimintoihin, jotka vaativat pitkän matkan valaistusta, kuten moottoripyörärallit.
- Erityiskäyttö, joka mahdollistaa esteiden ja mutkien erottamisen hyvissä ajoin.
- Täydellinen lisä valaistusjärjestelmiin, jotka tarvitsevat kantaman laajennusta.
- Keskitetty fokus, joka tarjoaa erittäin tehokkaan ja kohdennetun valaistuksen.

AGM Vision : la révolution en mini-barre LED Hyper Spot de 30 watts
Découvrez notre nouvelle Barre LED AGM Vision, équipée d'un éclairage hyper spot grâce à deux réflecteurs lisses et profonds, accompagnés de deux puces LED de 15 Watts chacune, pour un total de 30 Watts. Idéale pour ceux qui recherchent une mini-barre légère et peu encombrante, elle mesure seulement 12 cm de longueur et offre une portée impressionnante, surpassant des barres LED plus grandes. C'est la barre parfaite pour ceux qui souhaitent éclairer au-delà du raisonnable. En raison de son éclairage très spécialisé optimisé pour atteindre la plus grande distance possible, cette mini-barre LED est idéale pour compléter un éclairage manquant de portée.
Mini-Barre LED AGM Vision : Éclairage de précision pour rallyes moto à haute vitesse
Très demandée lors des rallyes moto, notamment à haute vitesse, elle se distingue comme la meilleure mini-barre LED dans ce domaine. Tel un sniper, elle permet de distinguer très en avance les obstacles et virages à venir, avant tous les concurrents. Attention cependant, nous conseillons de ne pas utiliser cette barre comme unique source d'éclairage car son angle de 10° est très spécifique et ne permet pas d'éclairer les côtés. Il s'agit vraiment d'un éclairage central très puissant.